tirsdag den 4. september 2007

Indkaldelse til møde for Open Space temaet "Det gode liv" - senmoderne livsfaser

Jeg har lagt et lille oplæg + forslag til mødedatoer til det videre arbejde med temaet "Det gode liv" under "Hjemmearbejde mellem WS1 og WS2". Det vil være rigtigt fint hvis alle Jer som var med til at diskutere dette tema i Open Space vil melde tilbage (gerne hér på bloggen) om den foreslåede fremgangsmåde og datoerne passer.

Og håber det er ok vi holder mødet hos Jer i Viborg - I ligger så pænt midt imellem (og har så vidt jeg husker, også en go' frokost :-)

Jeg tar' på konference i dag - så det er tids nok hvis I gir' lyd engang i næste uge.

2 kommentarer:

Kristine Nygaard Ledet sagde ...

Jeg foretrækker den 24. september, men kan også den 17. september efter kl. 10.00. Og jeg er sikker på at vi godt kan give frokost her i Viborg.

Grete Alder Sørensen sagde ...

begge dage er ok for mig

jeg har reserveret lokale til begge datoer og frokost bliver det også til, når datoen er sikker